Регистър
Регистър | Търсене |
Укрепване на капацитета на Община Сливен в областта на социалните услуги и личната помощ |
Номер на договора за финансиране: BG05SFPR002-2.002-0167-C01 Финансираща програма: Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027. Роля на Община Сливен: Водеща организация Валута: BGN Български лева Общ бюджет на проекта: 420304,68 БФП (Безвъзмездна финансова помощ): 420304,68 Начало на проекта: 2023-04-20 Край на проекта: 2024-04-20 Статус на проекта: Текущ проект Операция/Бюджетна линия: Процедура BG05SFPR002-2.002 „Укрепване на общинския капацитет“ Цели: Основна цел на проекта е да се осигури плавно и безпроблемно въвеждане на реформите в областта на социалните услуги и личната помощ в община Сливен и да се ускори предоставянето на по-ефективна, ефикасна и качествена грижа на лицата от най-уязвимите групи от населението, чрез развитие и укрепване на капацитета на община Сливен в изпълнението на правомощията й по ЗСУ, като обученията и супервизията са планирани единствено в частта насочване на потре-бителите по чл. 73от ЗСУ. Дейности: Дейност 1: „Наемане, обучение и супервизия на персонала, необходим за изпълнение на задъл-женията и отговорностите на община Сливен по ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги“; Дейност 2: Създаване и обезпечаване на фронт-офис „Информационно консултативен център“ Сливен; Изготвяне на проучвания/анализи/ в сферата на социалните услуги; Обучение 2;Подк-репа на община Сливен за планиране и анализиране на предоставянето на социални и интегри-рани здравно-социални услуги и провеждане на разяснително-информационни кампании. В процеса на предоставяне на информация на гражданите и след провеждането на проучвания и анализи в сферата на социалните услуги, ще бъдат организирани и проведени обучения и супервизии, както на специалистите, пряко ангажирани с дейността на фронтофиса, така и на достав-чици на социални услуги в Община Сливен. В резултат на проведените обучения се очаква 51 души от община Сливен, ангажирани с политиките в социалната сфера, да са повишили своите компетентности и умения за осигуряване на качествени и ефективни услуги на населението. |